Tema-Argief

28/12/2014
28 September 2014 (en Kersdag)

Hierdie week se liturgie: 28_desember_2014 Net weer ʼn herinnering dat ons in Desember ons EMMER-projek het. Kersdag en eerskomende Sondag se ‘pakkies’ gaan na MES-aksie (Metro Evangeliese Sorg) in Bellville ( http://www.mes.org.za/mes-cape-town-0 ). Jy kan kos, toiletries, iets vir ʼn soettand, klere of enige iets gee wat hawelose mense kan gebruik. Kom ons gee met vrymoedigheid in die gees van die feesseisoen.  Môre […]

21/12/2014
21 Desember 2014

Hierdie week se liturgie: 21_desember_2014 Ons het ons EMMER-projek in Desember. Jy kan elke Sondag vir ons ʼn emmer, boks, sak vol benodighede bring wat ons versprei na HUIS JABES (http://www.sostrust.co.za/ — a safe haven for abused women and children) asook na MES-aksie (Metro Evangeliese Sorg) in Bellville (http://www.mes.org.za/mes-cape-town-0). Ons het besluit om ook laasgenoemde te ondersteun met ons Kersdag en laaste Sondag in die […]

14/12/2014
14 Desember 2014

Hierdie week se liturgie:14_desember_2014 Ons EMMER-projek het laas Sondag afgeskop. Jy kan elke Sondag vir ons ʼn emmer, boks, sak vol benodighede bring wat ons versprei na HUIS JABES (http://www.sostrust.co.za/ — a safe haven for abused women and children). Dit is deel van Neo-Spektrum as NPO se uitreik-aksie om ʼn tasbare verskil te maak aan mense se lewe. Wat hulle graag […]

07/12/2014
7 Desember 2014

Hierdie week se liturgie: 30_november_2014 Elke Desember het ons ons EMMER-projek en wat dit behels is dat jy vir ons Sondae ʼn emmer, boks, sak vol benodighede bring wat ons versprei na HUIS JABES (http://www.sostrust.co.za/ — a safe haven for abused women and children). Dit is deel van Neo-Spektrum as NPO se uitreik-aksie om ʼn tasbare verskil te maak aan mense […]

30/11/2014
30 November 2014

Hierdie week se liturgie: 30_november_2014 Die laaste vier weke het ons verskillende aspekte van ons Spiritualiteit bespreek. Saam met die heerlike konferensie wat ons aangebied het, is verskillende temas oor ons Spiritualiteit verken. Dit was ʼn verrykkende reis wat so in beseringstyd van die jaar ons weer inspireer en motiveer om die laaste maand van […]

23/11/2014
23 November 2014

Hierdie week se liturgie: 23_november_2014 ʼn Groot DANKIE vir almal wat laas Saterdag ons Konferensie oor Spiritualiteit bygewoon het. Dit was ʼn wonderlike reis saam met ons sprekers en dit sal beslis ʼn jaarlikse instelling word met nog vele temas wat verken gaan word. Dié maand se onderwerpe sluit aan ons afgelope konferensie naamlik — Spiritualiteit […]

16/11/2014
16 November 2014

Hierdie week se liturgie: 16_november_2014 SPIRITUALITEIT KONFERENSIE: Eerskomende Saterdag 15 November van 9h00 tot 13h00 bied ons ʼn konferensie aan onder die tema: Spiritualiteit in Praktyk en saam met sprekers soos Prof Lina Spies, Dr Lynette Steele, en Luthando Prinsloo gaan ons verskillende aspekte van Spiritualiteit verken. Daar is nog ʼn paar sitplekke oop — […]

09/11/2014
9 November 2014

Hierdie week se liturgie: 9_november_2014 TWEE BELANGRIKE DATUMS: Eerskomende Sondag 9 November direk na die diens is ons Algemene Jaarvergadering (AJV) en ons doen ʼn beroep op al ons lede om dit by te woon groot asseblief. Saterdag 15 November van 9h00 tot 13h00 bied ons ʼn konferensie aan onder die tema: Spiritualiteit in Praktyk saam met sprekers soos Prof Lina Spies, […]

02/11/2014
2 November 2014

Hierdie week se liturgie: 2_november_2014 Met die oog op ons oggend konferensie, met wonderlike sprekers, oor “Spiritualiteit as ‘A WAY OF LIFE’”op 15 November, kan ons die volgende paar Sondae dié onderwerp verken en na die konferensie van die sprekers se temas inkorporeer in ons gesprekke Sondae. Natuurlik is een van die eerste vrae wat […]

26/10/2014
26 Oktober 2014

Hierdie week se liturgie: 26_oktober_2014 Ons almal is bewus van Regter Masipa se uitspraak gister in die Oscar Pistorius saak. Gun my om vandag se epos te begin met ʼn enkele opmerking daaroor — Nou is die tyd vir vergifnis. Vergifnis beteken nie iemand wen nie en beteken ook nie wat iemand gedoen het is reg […]

19/10/2014
19 Oktober 2014

In die maand waar al die Nobel Prys Toekennings gemaak word, is ek elke jaar in verwondering oor die genomineerdes in die algemeen en die pryswenners in besonder. Die bydrae wat die individue maak, nie net in hul vakgebied nie maar ook aan die mensdom, is verstommend selfs al verstaan ek nie eers altyd wat beteken alles […]

12/10/2014
12 Oktober 2014

Hierdie week se liturgie: 12_oktober_2014 Een van die wonderlike goed van skoolvakansie is om tyd saam my seun te spandeer en oor alles en nog wat te gesels. Keer op keer verras hy my met sy insig (én uitsig) vir ʼn sestienjarige. Ons gesels oor alles en nog wat — van Vettel wat nou vir […]

05/10/2014
5 Oktober 2014

Hierdie week se liturgie: 5_oktober_2014 >>> Eerskomende Sondag sê ons DANKIE vir drie jaar se seëninge by Neo-Spektrum! Bring ʼn bottel wyn of champagne en ʼn bordjie eetgoed of koek saam en dan kuier ons na die tyd lekker saam en deel ons met mekaar ons dankbaarheid en waardering. Anders as ander ‘dominees’ wat iets rêrig […]

31/08/2014
31 Augustus 2014

Hierdie week se liturgie: 31_augustus_2014 Ons is nog nie eers by die nuwe van nuwejaarsvoorneme nie en die jaar kantel nog ʼn maand in. Voor ons te opgewonde begin raak oor Kersgeskenke is die goeie nuus dat daar nog ʼn hele seisoen voorlê voor die einde van die jaar. Die Seisoen van Lente waar die aarde geboorte gee aan […]

24/08/2014
24 Augustus 2014

Hierdie week se liturgie: 24_augustus_2014 Soos die meeste van ons, het ek grootgeword tussen mense in skole en kerke wat ‘geweet’ het – en seker was daarvan. Daar was geen rede om te redeneer of te ondersoek nie. Hulle het geen twyfel gehad wat die ‘waarheid’ is nie. Geen ruimte vir ‘vermoede’ of ‘miskien’ nie. […]

17/08/2014
17 Augustus 2014

Hierdie week se liturgie: 17_augustus_2014 [Opgedra aan Robin Williams vir die vuur wat hy laat brand het met die kole van die karakters wat hy vertolk het ... R.I.P oh Captain my Captain!]  Eendag lank, lank gelede was daar vuur, en die vuur was daar lank voor die water en uit die water is die mens gebore — die […]

10/08/2014
10 Augustus 2014

Hierdie week se liturgie: 10_augustus_2014 27 Augustus 2014 om 8pm by Barnyard — “The Best Days of our Lives” gaan ons lekker saamkuier met musiek oor vier dekades ... bespreek asseblief jou kaartjie by Norma Moller (norma.moller@telkomsa.net) of Diana Ritson (diane@siriti.co.za) of kom kry dit Sondag na die diens. Jy kan sommer jou eie tafel van vriende en […]

03/08/2014
3 Augustus 2014

Hierdie week se liturgie: 3_augustus_2014 So teen die laaste week van elke maand word die teleskoop, stetoskoop, mikroskoop uitgehaal opsoek na ʼn tema vir die volgende maand. Daar word gelees en onderstreep, geluister en notas gemaak, opsoek na inspirasie ... en dan staan ʼn mens vroegoggend en kyk deur die ruit oor die stad en […]

27/07/2014
27 Julie 2014

Hierdie week se liturgie: 27_julie_2014 Die laaste week was nie ʼn goeie week as dit kom by die getuienis van die mensdom nie. Die afskiet van MH17; die oorlog in Gaza; die stomme regerings van elke sogenaamde gesofistikeerde land wat al hoe meer in die dryfsand van mag en politiek verdrink, maak dat ʼn mens […]

20/07/2014
20 Julie 2014

Hierdie week se liturgie: 20_julie_2014 Uit die diepte van my hart ʼn groot dankie vir al die goeie wense wat ek gister ontvang het vir my ‘Nuwe Jaar’ – ek was oorweldig deur die blomme van liefde van soveel mense ... wens dit was moontlik om elkeen persoonlik te bedank. My opregte dank en waardering. […]

13/07/2014
13 Julie 2020

Hierdie week se liturgie: 13_julie_2014 ʼn Hartlike goeiemore van onder die berg wat se kurwes glimlag in die eerste sonlig asof sy jou uitdaag om te dans onder die hemelblou wat jou paljas om vandag anders in te kleur as gister. Ons tema vir Julie is — ‘THE ART OF LIVING LIFE BEAUTIFULLY’ en begin vandag se […]

06/07/2014
6 Julie 2014

Hierdie week se liturgie: 6_julie_2014 In Junie het ons oor vyf Sondae gesels oor ‘DIVINE APPOINTMENTS’ in (i) Restoration & Transformation; (ii) Intuition & Sacred Journeys; (iii) Possibilities & Opportunities; (iv) Divine Appointments in times of adversity; (v) Divine Appointments in times of abundance! Dit was ʼn wonderlike reis om ons te herinner aan God se everywhere-ness in […]

29/06/2014
29 Junie 2014

Hierdie week se liturgie: 29_junie_2014 Dit is ʼn groot WOW! vir die wonderlike reaksie die laaste twee Sondae met al die warmgoed wat ons ontvang het vir ons WOW-projek. (Warm an Other’s Winter). Jy kan eerskomende Sondag nog bring en ons besorg dit aan hulle wat ʼn behoefte het. Eerskomende Sondag gaan ons gesels oor DIVINE APPOINTMENTS IN OUR ABUNDANCE … ons […]

22/06/2014
22 Junie 2014

Hierdie week se liturgie: 22_junie_2014 Dankie vir die wonderlike reaksie laas Sondag met al die warmgoed wat vir ons WOW-projek gebring is. Onthou jy kan dit nog die volgende twee Sondae ook doen. Ons sal dit plekke besorg waar daar ʼn behoefte is.Ons tema vir dié maand is — DIVINE APPOINTMENTS — en eerskomende Sondag gaan ons […]

15/06/2014
15 Junie 2014

Hierdie week se liturgie: 15_junie_2014 Goeie(koue)more — ons het in Desember ons eerste EMMER-projek geloots waar ons emmers vol noodsaaklikhede bymekaar gemaak het vir welsynsorganisasies en dit was ʼn reuse sukses. Vir die winter het ons besluit om hierdie jaar met ons WOW-projek (Warm anOther’s Winter) te begin. Ons vra van almal om warmgoed saam te bring die volgende paar […]

08/06/2014
8 Junie 2014

Hierdie week se liturgie: 8_junie_2014 ʼn Dag later as gewoonlik omrede ek gisteraand eers van Johannesburg teruggekom het. Op die vliegtuig sit ʼn vrou langs my met haar hande in wit vuiste gepers van spanning toe die vliegtuig geruk en gepluk word deur die turbulensie soos ons deur die wolke daal om te kom land. […]

01/06/2014
1 Junie 2014

Hierdie week se liturgie: 1_junie_2014 ʼn Nuwe maand kom lê in ons skoot en dis geen geheim hoe lief ek is vir winter nie ... die knus aantrek; reën teen die vensters en die groenste groen van die Kaap; bredies en rooiwyn; die sagte lig en elke oggend se laat sonsopkoms. So lees ek vroegoggend […]

25/05/2014
25 Mei 2014

Hierdie week se liturgie: 25_mei_2014 Ons het dié maand geblaai deur van die mooiste Psalms... ons het uit elkeen woorde van bemoediging en die inspirasie het inhoud en betekenis gegee aan ons lewe as mens in die 21ste eeu. Dit was ʼn heerlike reis van poësie en beeldspraak, geweef in die kleurryke tempeltaal van digters […]

18/05/2014
18 Mei 2014

Hierdie week se liturgie: 18_mei_2014 Ons blaai hierdie maand deur ʼn paar Psalms en ontsluit die waarhede daarin wat vandag nog betekenis het. In die Psalms waarna ons reeds gekyk het, hoor ons keer op keer dieselfde refrein — doen wat jy weet jy moet doen, en laat dan ʼn Groter Krag toe om die […]

11/05/2014
11 Mei 2014

Hierdie week se liturgie: 11_mei_2014 Verkiesingsdag 2014 -- Dit was die wyse Mark Twain wat gesê het, “If voting made any difference they wouldn't let us do it.” Tog is daar iets wat ʼn mens opgewonde maak oor die één dag waarop almal na ʼn stembus gaan om ʼn kruisie te trek agter ʼn naam wat ons […]

04/05/2014
4 Mei 2014

Hierdie week se liturgie: 4_mei_2014 Moet sê, ek floreer in hierdie koeler weer met die sagte herfslig die vensters en deure oopgooi vir ʼn nuwe seisoen van spontane kreatiwiteit. Asof die sonsopkoms tot middeldag oor die stad hang en saans die berg goud inkleur. Met die reëns kom daar ʼn nuwe hoop wat ʼn brug […]

27/04/2014
27 April 2014

Hierdie week se liturgie: 27_april_2014 Paasfees het gekom en gegaan. In die herinnering van ʼn verhaal wat vertel is, is daar ʼn oproep aan elkeen van ons om op te staan — op te staan van die sweepslae wat ons uitdeel met projeksies en persepsies; opstaan vanaf die kruise van skuldgevoel en vrees waarteen ons onsself kruisig; […]

20/04/2014
20 April 2014

Hierdie week se liturgie: 20_april_2014 Die lewe is gevul met paradokse. Soms verloor ons onsself in al die teenstrydighede. Om te praat oor ‘dood’ is om oor ʼn groot misterie na te dink. Baie spekuleer en projekteer ons eie gedagtes daaroor. Een ding het ons ingemeen ... niemand weet nie. Wat ons wel weet, is […]

13/04/2014
13 April 2014

Hierdie week se liturgie: 13_april_2014 Net die een en ander belangrike datums om te onderstreep ... eerskomende Sondag na die diens vind Neo-Spektrum se eerste Algemene Vergadering plaas by die Kolping Sentrum. Ons wil graag ʼn beroep doen op almal wat reeds aangesluit het as lede van ons amptelike struktuur om dit by te woon. Skakel asseblief […]

06/04/2014
6 April 2014

Hierdie week se liturgie: 6_april_2014 ʼn Nuwe maand, ʼn nuwe seisoen en hoe lekker is die herfsreëns nie ... opnuut word mens bewus van die woorde uit Prediker dat alles het ʼn vasgestelde tyd. In Afrikaans het ons net een woord vir ‘TYD’ maar die antieke Grieks het twee woorde — Chronos (waar chronologie vandaan kom) kan gemeet en definieer word; dit […]

30/03/2014
30 Maart 2014

Hierdie week se liturgie: 30_maart_2014 Wat het God, my 1977 kapoen kleur VW Beetle wat ek op Universiteit gery het, en Jona ingemeen? — dis waaroor ons eerskomende Sondag gaan gesels. Daar is altyd iets kinderlik opgewonde as ʼn mens ʼn nuwe boek begin lees ... en hoe maklik en bekostigbaar het die nie geword danksy Kindle nie? Rob Bell se nuwe boek ‘What […]

23/03/2014
23 Maart 2014

Hierdie week se liturgie: 23_maart_2014 In ʼn lied van Amanda Strydom sing sy, “Vat my hoop, vat my bloed, vat my laaste druppel moed, ek sal staan ... Ek sal staan, jy kan maar lag, ek sal staan, stuur maar die nag, maar ek sal staan.” — dit laat my altyd dink hoe dikwels ons die tydelike verwar met […]

16/03/2014
16 Maart 2014

Hierdie week se liturgie: 16_maart_2014 Die Romeinse filosoof, staatsman en dramaturg, Lucius Seneca skryf in die Silwer Era van Latynse Letterkunde (4BC – 65AD) op ʼn plek — “True happiness is to enjoy the present, without anxious dependence upon the future, not to amuse ourselves with either hopes or fears but to rest satisfied with what we have, […]

09/03/2014
9 Maart 2014

Hierdie week se liturgie: 9_maart_2014 Ons gesels hierdie maand oor HAPPINESS (die gevoel van gelukkig, vreugde, blydskap) want dit is iets wat elke mens, ongeag ons kultuur, geloof, agtergrond, of milieu ingemeen het — we want to be happy! Niemand sal dit ontken dat die gevoel van happy het alles te doen met die manier waarop liefde in ons lewe manifesteer […]

02/03/2014
2 Maart 2014

Hierdie week se liturgie: 2_maart_2014 ʼn Nuwe maand en ʼn nuwe seisoen lê voor die deur — ʼn nuwe seisoen is altyd ʼn tyd van introspeksie en transformasie. Nie dat ons meer weet wanneer die seisoene verander nie want die meeste van ons slinger tussen somer en winter, onbewus van herfs en lente. Tog is […]

23/02/2014
23 Februarie 2014

Hierdie week se liturgie: 23_februarie_2014 Na die hel-hitte van die laaste week is daar vanoggend gelukkig so koel bries wat oor die stad waai wat ʼn mens sommer instaatstel om die dag met nuwe energie aan te pak. Dink vir ʼn oomblik oor dié vraag — as jou lewe ʼn boek is en jy is die outeur, […]

16/02/2014
16 Februarie 2014

Hierdie week se liturgie: 16_februarie_2014 Ek sit in verwondering vasgenael voor die TV met die Winter Olimpiese Spele in Sochi Rusland. Die dissipline en konsentrasie van die atlete; die toewyding en dryfkrag om te presteer, is verbysterend. Natuurlik is talent en oefening belangrik maar daar is iets anders wat in elkeen van hulle geweef lê — die WIL om […]

09/02/2014
9 Februarie 2014

Hierdie week se liturgie: 9_februarie_2014 In die maand waarin ons gesels oor GOED GENOEG VIR GOD (Worthy enough) staan ons Sondag stil by die vraag hoe moet ons reageer in ʼn situasie waarin ons selfwaarde gekwets is en ons wonder, “Is ek goed genoeg ...” of net weer nodig het om te hoor, “jy is okay; dít is jou waarde; dít […]

02/02/2014
2 Februarie 2014

Hierdie week se liturgie: 2_februarie_2014 Goeiemore, met trippe-trappe-tone die nuwe maand in. Opvallend hoe dit skielik later lig word terwyl die somer taai hang aan ons lywe. Oral praat mense oor klimaat en noem syfers van wat is normaal en wat nie. Wat is normaal, wonder ek? Wie maak die reëls? ... meer nog ... Wie maak die uitsondering […]

26/01/2014
26 Januarie 2014

Hierdie week se liturgie: 26_januarie_2014 Goeie(warm)môre — ek is seker daar is nog mense wat gisteraand nie kon slaap as gevolg van die hitte nie ... ʼn Bitter-Twitter tweet vir sy 5000 volgelinge “Evaluate the people in your life; then promote, demote, or terminate. You’re the CEO of your life!” — en ek wonder of ek in […]

19/01/2014
19 Januarie 2014

Hierdie week se liturgie: 19_januarie_2014 So op ʼn volmaan Woensdag steek ons die halfpadmerk oor van die eerste maand. Ek sit gisteraand op ʼn klip en kyk oor die see en saam met elke brander wat inrol en teen klippe konsert hou, dink ek aan Franciscus van Assisi se “Brother Sun, Sister Moon!” Die getye met hul […]

12/01/2014
12 Januarie 2014

Hierdie week se liturgie: 12_januarie_2014 Baie keer sal mense vra, “... waaroor gaan dit by Neo-Spektrum?” en dis gewoonlik net na die vraag, “is jy regtig ʼn dominee?” Die woord ‘dominee’ het nog nooit vir my ʼn positiewe konnotasie gehad nie omdat die titel geassosieer word met ʼn religieuse elite waarmee ek ongemaklik is. Dit was ook vir my moeilik om […]

05/01/2014
5 Januarie 2014

Hierdie week se liturgie: 5_januarie_2014 VOORSPOEDIGE 2014 EN MAG DIT DIE ALLERMOOISTE JAAR VIR ELKEEN VAN ONS WEES — !! Daar is by my ʼn opregte opgewondenheid oor die jaar wat voorlê omrede ek met my hele hart glo dat die seëninge van 2013, vrug gaan dra in 2014. Ons suksesvolle EMMER-PROJEK was die eerste […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights