Tema-Argief

26/08/2018
God Moves in Mysterious Ways IV

26 Augustus 2018 LITURGIE: 26_augustus_2018 Dis ʼn week met soveel uiteenlopende emosies — iemand probeer met my kredietkaartnommer ʼn vliegtuigkaartjie en later klere koop in die UK en kaart word gekanselleer terwyl nog en nóg ʼn ‘transaction declined’ op my foon flikker; vriende wat ek goed ken besluit om na 20 jaar se huwelik te skei en […]

19/08/2018
God Moves in Mysterious Ways III

19 AUGUSTUS 2018 Met laas week se langnaweek en ʼn koue Sondag was daar min mense in ons Sirkel gewees en dan, na die tyd, kom die versoeke wat vra vir ʼn afskrif van my ‘preek’ ... Vir die wat gereeld Sondae daar is, sal weet dat ek net die Liturgie blaadjie in my hande het. Die […]

12/08/2018
God Moves in Mysterious Ways II

12 Augustus 2018 LITURGIE: 12_augustus_2018 Desmond Tutu praat van God as, “A God of Surprises” wat mooi aansluit by ons maand se tema — GOD MOVES IN MYSTERIOUS WAYS. Wanneer ons die woord ‘misterieus’ hoor in Afrikaans dan dink ons aan geheimsinnig, donker, verborge, vreemd, onverklaarbaar. Vir my beteken die woord: verwondering, verrassing, verbystering ... daardie oomblikke wat jou verstom laat […]

05/08/2018
God Moves in Mysterious Ways I

5 Augustus 2018 LITURGIE: 5_augustus_2018 ʼn Nuwe maand ... waar is die jaar so haastig heen op pad? Hoeveel nuwejaarsvoornemens kan ons aftik of hou net tot die skottelgoed van Oujaarsaand afgewas is? Hier is ons, vyf maande voor dié jaar omblaai en miskien wel tyd om vir ʼn oomblik stil te staan en te […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights