Tema-Argief

22/01/2025
'n Nuwe Begin vir 'n Beter Jy IV

Potgooi: “Surrender isn’t about being passive; it’s about being open.” — Judith Orloff — So kom ons aan die einde van ons maand se gesprek oor hoe ons hierdie jaar kan ingaan met die GENOEGSAAMHEID van ʼn lewe in oorvloed. Ons het gesels oor hoe ons ons doelwitte (goals) belyn met ons lewensdoel (true purpose). Ons het gepraat oor hoe belangrik dit […]

15/01/2025
'n Nuwe Begin vir 'n Beter Jy III

Potgooi: “Authenticity is the daily practice of letting go of who we think we’re supposed to be and embracing who we are.” — Brené Brown — Wanneer ons aan die begin van die jaar dink oor ons drome, aspirasies, wense, en ideale vir die jaar wat voorlê, is dit ʼn rare oomblik waarin ons onsself […]

08/01/2025
'n Nuwe Begin vir 'n Beter Jy II

Potgooi: “Don’t wait for the perfect moment. Take the moment and make it perfect.” — Zoey Sayward — Een van die WhatsApp boodskappe wat ek ontvang het met goeie wense vir die Nuwe Jaar verwoord dit mooi — Mag die son jou nooit skroei nie, en slegs warmte skenk in jou hart en mag jy geseënd […]

04/01/2025
'n Nuwe Begin vir 'n Beter Jy

Potgooi: “Every day is an opportunity to begin again. Every day is your birthday.” — Dalai Lama — Mag ek begin om vir jou en al jou geliefdes ʼn geseënde jaar toe te wens. Ek het elke jaar een woord wat in ʼn strikkie om my hart geknoop word om elke dag te onthou. My woord vir […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights