Tema-Argief

10/07/2024
Lig in Duisternis II

Potgooi:   “Summer is the time for squabbles. In winter, we must protect one another, keep each other warm, share our strengths.” — George R.R. Martin — Die Winter is hierdie week behoorlik op ons. Op Facebook is foto’s van sneeu oral in die Wes-Kaap, en heelwat plekke in die binneland laat weet dit is -5 […]

26/06/2024
Wysheid in Lewenslesse IV

Potgooi:   “Chase your passion, not your pension.” — Denis Waitley — Ons sluit ons maand se tema af oor die wysheid wat ons ontvang as ons leer uit die lewenslesse wat oor ons pad kom. Vandag gaan dit oor: in elke les wat ons leer, is daar 'n keuse om te maak — en in elke keuse […]

18/06/2024
Wysheid in Lewenslesse III

Potgooi: “I never fail. I succeed, or I learn.” — Nelson Mandela — Ons sit ons gesprek voort oor die vermoë om wysheid te tap uit lewenslesse. Vandag gaan oor die lesse wat ons leer uit teleurstellings en foute. Daar was al ʼn hele paar keer in my lewe wat ek ‘oor moes begin’ — o.a. in […]

05/06/2024
Wysheid in Lewenslesse II

Potgooi: “Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself.” — Rumi — Ons gesels hierdie maand oor — Wysheid deur Ervaring. Is ons bereid om iets te leer uit ons verlede; is ons bereid om sekere patrone wat bly herhaal anders te doen; besef ons […]

29/05/2024
Wysheid in Lewenslesse

Potgooi: “Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you.” — Aldous Huxley ʼn Nuwe maand, en ʼn nuwe tema. Ons gaan in Junie gesels oor — Wysheid in Lewenslesse. As my seun in die middae by die huis gekom het na skool, wou ek altyd weet, “Wat is die belangrikste vraag […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights