Tema-Argief

27/03/2024
Paasfees is meer as 'n langnaweek V

Potgooi:   “God's presence is not something to be grasped or understood, but to be felt and experienced in the depths of our being.” — Ram Dass — So kom ons by ons laaste gesprek oor hierdie maand se tema — Paasfees is meer as 'n Langnaweek. Ons het gesels oor die KRUIS as ʼn simbool van LEWE; oor die GRAF as die […]

20/03/2024
Paasfees is meer as 'n langnaweek IV

Potgooi:   “Our Lord has written the promise of resurrection, not in books alone, but in every leaf in springtime.”— Martin Luther — Dit is Paasfees 2024. Soos reeds gesê, sou dit soveel meer sin maak as ons Paasfees vier in Lente, soos die Noordelike Halfrond doen. [Lente begin amptelik in die Noordelike Halfrond op 21 Maart en […]

13/03/2024
Paasfees is meer as 'n langnaweek III

Potgooi:   “Resurrection is not an event; it's a process of emerging from life's grave moments.”— Richard Rohr — Ons sit ons gesprek voort oor die inhoud en betekenis van Paasfees en het laas week begin met ʼn gesprek oor die KRUIS. In die woorde, “Neem jou kruis op en volg my.” (Markus 8:34) het ons gesien waar die […]

06/03/2024
Paasfees is meer as 'n langnaweek II

Potgooi:   “Carry the cross patiently, and with perfect surrender; and in the end it shall carry you.”— Thomas a Kempis — Dit is die maand van Paasfees. Dit is vier weke van introspeksie om weer vir onsself te vra: wat glo ek; en wat sê ek as ek sê ek glo in God; en hoe […]

28/02/2024
Paasfees is meer as 'n langnaweek

Potgooi:   “It is not surprising to be born twice; everything in nature is resurrection.”— Voltaire — Dit is ons Heilige Maand waar Christene tot aan die uithoeke van die Aarde die volgende paar weke Paasfees vier. Miskien net eers weer verstaan hoe die datum vir Paasfees elke jaar bepaal word: In die Noordelike Halfrond […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights