Tema-Argief

26/07/2023
Spirituele Intelligensie - 26 Julie 2023

“I have one life and one chance to make it count for something. My faith demands that I do whatever I can, wherever I am, whenever I can, for as long as I can with whatever I have to try to make a difference.”― Jimmy Carter — Ons tema vir dié maand gaan oor die […]

19/07/2023
Emosionele Welsyn - 19 Julie 2023

“It is very important to understand that emotional intelligence is not the opposite of intelligence, it is not the triumph of heart over head — it is the unique intersection of both.”― David Caruso — Eerstens wil ek BAIE DANKIE sê vir al die goeie wense wat ontvang is die laaste week met my verjaarsdag. […]

12/07/2023
Waardes - 12 Julie 2023

“The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.”― Mark Twain — Een van die pilare in Judaïsme is die sogenaamde Tikkun Olam (“repairing the world”) waar ons aktief opgeroep word tot die verbetering van die wêreld deur middel van vriendelikheid (kindness), geregtigheid, en sosiale verantwoordelikheid. Deur liefdadigheidswerk (tzedakah) te doen, […]

05/07/2023
Interpersoonlike verhoudings - 5 Julie 2023

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”― Maya Angelou — Ons is verby die halfpadmerk van hierdie jaar. Dit is my geboortemaand en omrede hierdie jaar ʼn grote is, is daar by my 'n besinning oor alles waarvoor ek dankbaar […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights