Tema-Argief

25/10/2023
Liefde bó vrees V

“I believe in the God whose breathI share, in whose love and lightI can awaken to becomewho I have always been.”― Riaan Neethling — Dit was ʼn voorreg om laas naweek deur te bring by Misty Cliffs. Vir my is dit ʼn plek wat my baie na aan die hart lê — so dan so dat dit my […]

18/10/2023
Liefde bó vrees IV

Potgooi: “Sometimes we fear of exposing our true self to someone to prevent rejection, and the only thing that we think in order for us to fit in is to pretend to be the person they want us to be. Sad but true.”― Brené Brown — Van al die leuenaars wat daar is, is ons […]

11/10/2023
Liefde bó vrees III

Potgooi:   “There isn’t enough room in your heart for both love and fear.You must decide which one will live there.”― Chuck Spezzano — Ons sit ons reis voort oor die transformasie van VREES na LIEFDE. Ons hou onsself dikwels grootmoedig en sê maklik, “Ek is vir niks bang nie!” Tot ʼn mens so een of […]

04/10/2023
Liefde bó vrees II

Potgooi: “He who fears suffering already suffers from his fear.”― Michel de Montaigne — “Dit is die maand Oktober, die mooiste, mooiste maand.” het Louis Leipoldt geskryf. Ons het laas week begin met ʼn inleiding oor die VRESE wat ons gebind en geboei hou in die dryfsand van angstigheid, vertwyfeling, en bekommernis. Dis eers as ons wakker […]

27/09/2023
Liefde bó vrees

Potgooi 4: “The only thing we have to fearis fear itself.”― Franklin D. Roosevelt — Nou onlangs vertel ʼn vrou my dat sy grootgeword het in ʼn huis waarin albei ouers ateïste is. Toe sy as ʼn jong student in Europa vakansie gaan hou het, het haar pa gesê sy mag nie katedrale besoek nie. […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights