Tema-Argief

28/06/2023
Onvoorwaardelike Liefde III - 28 Junie 2023

“The only love worthy of a nameis unconditional.”― John Powell — Vir ʼn maand lank het ons gesels oor: ‘Onvoorwaardelike Liefde’ — wat dit beteken en hoe om dit te koester, kweek, en kultiveer. Die slotsom was dat onvoorwaardelike liefde is nie afhanklik van behoeftes of verwagtinge, of solank dit tot my voordeel is nie. Allesomvattende en allesinsluitende liefde aanvaar mekaar […]

21/06/2023
Compassion - 21 Junie 2023

“Be noble like the sun; let even those who resent you for shinning benefit from your warmth.”― Matshona Dhliwayo — In ons laaste gesprek oor ‘Onvoorwaardelike Liefde’ gaan ons stilstaan by die begrip: COMPASSION. Compassion = com (together) + passion (suffering) — in Afrikaans dink ons aan woorde soos: deernis, medelye, erbarming, meegevoel, en liefdevolle goedheid. DEERNIS kan verstaan ​​word […]

14/06/2023
Kindness - 14 Junie 2023

“Kindness is a languagewhich the deaf can hearand the blind can see.”― Mark Twain — In Afrikaans vertaal ons die woord ‘KINDNESS’ met ‘vriendelikheid’ — maar kindness is meer as ‘friendliness’ alhoewel dit daarby ingesluit word. Woorde wat by my opkom as ek aan kindness dink, is: hartlikheid, goedhartigheid, welwillendheid, en sagmoedigheid. Die woord vir genade in Hebreeus is hesed wat die beste vertaal kan word met ‘loving-kindness’ — in Judaïsme […]

07/06/2023
Onvoorwaardelike Liefde II - 7 Junie 2023

“The beginning of love is to let those we love be perfectly themselves, and not to twist them to fit our own image. Otherwise we love only the reflection of ourselves we find in them.”― Thomas Merton — Ons sit ons gesprek voort oor ‘Onvoorwaardelike Liefde’ wat nie afhanklik is van behoeftes en verwagtinge of solank dit tot […]

31/05/2023
Onvoorwaardelike Liefde - 31 Mei 2023

“The only way love can last a lifetime is if it's unconditional. The truth is this: love is not determined by the one being loved but rather by the one choosing to love.”― Stephen Kendrick — Gister sit ʼn pa op my bank en kom vra spirituele leiding hoe hy moet dink, voel, en reageer […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights