Tema-Argief

22/06/2022
Spyt gee insig om te leer II

“Regrets are not to remind us what we did badly, it is to remind us that we could do better.”― Kathryn Schulz — Ons sluit ons gesprek af oor die onderwerp van ‘SPYT’ — die teleurstelling en hartseer oor keuses wat gemaak is. ‘Spyt’ het altyd te doen met keuses, het ons laas week gesê. Spyt en berou is […]

15/06/2022
Spyt gee insig om iets te leer

“If only. Those must be the two saddest words in the world.”― Mercedes Lackey — Die laaste 10 dae is ek plat in die bed met COVID. Die wa is deur die drif en ek hoop om binnekort weer 100% myself te wees. Daar is beplan om dié maand te gesels oor SPYT en wat die betekenis van […]

01/06/2022
Uit die Rykdom van Tradisie — Regrets

“Fully experienced, regret turns our eyes, attentive and alert, to a future possibly lived better than our past."― David Whyte — Facebook herinner my dat op hierdie dag, tien jaar gelede, het ek op my muur geskryf: Too often when someone stands up and shouts “Tradition!” values have to sit down. Tradition is a guide […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights