Tema-Argief

27/02/2021
Surprised by Joy IV

24 Februarie 2021 “If you carry joy in your heart, you can heal any moment.” ― Carlos Santana — Vir solank as wat ek kan onthou, is ek aangetrokke tot die mistiek. My nuuskierigheid oor die skepping in die algemeen en in besonder ons plek daarin; hoe die liefde sy pad vind tussen twee mense; hoe ʼn embrio […]

18/02/2021
Surprised by Joy III

17 Februarie 2021 “Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy.” ― Thich Nhat Hanh — As jy toegang het tot tegnologie om hierdie woorde te kan lees, ʼn dak oor jou kop en iets om te eet in die yskas, ʼn bed om […]

13/02/2021
Surprised by Joy II

10 Februarie 2021 “I never ask God for success, or wisdom, power or fame. I asked for wonder, and he gave it to me.” ― Abraham Joshua Heschel — Dis met vreugde dat ons eerskomende Sondag weer begin met ons Sirkel. Ons begin 10vm en die eerste 50 wat kom, kry ʼn sitplek. Ek sien met […]

03/02/2021
Surprised by Joy

3 Februarie 2021 “There are those who give with joy, and that joy is their reward.” ― Kahlil Gibran ― Die laaste 10 maande is ons blootgestel aan soveel emosies. Daar is skok oor ʼn pandemie en wat daarmee gepaardgaan; daar is ontkenning dat net ‘ander mense’ die virus gaan kry; en meer as ʼn handvol ‘conspiracy theories’ wat die […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights