Tema-Argief

27/10/2021
Die Koringkorrel moet Sterf V

27 Oktober 2021 “Just for today I will allow my movement to be shaped by my heart. I will not explain or defend, I will not apologize or seek to be understood. Just for today I will walk softly, speak little, offer what I can. Just for today, I will let being what I am, […]

20/10/2021
Die Koringkorrel moet Sterf IV

20 Oktober 2021 “The opposite of love is not hate, it’s indifference. The opposite of art is not ugliness, it’s indifference. The opposite of faith is not heresy, it’s indifference. And the opposite of life is not death, it’s indifference.”  ― Elie Wiesel — Ons sit die reis voort met ons tema oor Jesus se woorde […]

13/10/2021
Die Koringkorrel moet Sterf III

13 Oktober 2021 “What you are is God's gift to you, what you become is your gift to God.” ― Hans von Balthasar — In hierdie enkele sin lê alles wat ek moet weet oor ʼn sinvolle lewe. Dit raak die wese van my geloof, en die omvang van my menswees. Dit is die inhoud […]

06/10/2021
Die Koringkorrel moet Sterf II

6 Oktober 2021 “You are a beautiful creation… perfectly imperfect a work in progress… you have everything you need to fulfil your purpose… don’t dilute yourself for any person or any reason… you are enough… be unapologetically you.” ― Steve Maraboli — Wanneer laas het jy iets vir die eerste keer in jou lewe gedoen? Hoeveel keer […]

29/09/2021
Die Koringkorrel Moet Sterf

29 September 2021 “Each tiny effort builds on the next, so that brick by brick, magnificent things can be created.” ― Robin Sharma — “Dit is die maand Oktober, die mooiste, mooiste maand” soos Leipoldt daarna verwys. Die Tiende Maand van die jaar 2021 en tradisioneel die maand waarin ons GEE … iets deel vanuit die oorvloed waaruit ons ontvang — omgee uit […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights