Tema-Argief

27/01/2019
Van Steenkool na Diamante: Potensiaal

Sondagdiens 27 Januarie 2019 Ek staar na ʼn foto van ʼn jong seun wat gehurk sit met ʼn sny waatlemoen in sy hande, oë op ʼn skrefie en reg vir een groot hap. Ek kyk na hom met sy kortbroek en pee-pot ‘square cut’ weg van die ore geknipte hare, en ek onthou ... daardie kind is […]

20/01/2019
Van Steenkool na Diamante: Vordering

Sondagdiens 20 Januarie 2019 Die wonder van Kindle is dat ʼn mens gemaklik twee boeke gelyk kan lees en op die oomblik lees ek Steven Pinker se formidabele boek, “The Sense of Style: The Thinking Person's Guide to Writing in the 21st Century” — asook sy nuutste, “Enlightenment Now: The Case for Reason, Science, Humanism, and Progress” Beide boeke is […]

13/01/2019
Van Steenkool na Diamante: Optimisme

Sondagdiens 13 Januarie 2019 Ons galop die nuwe jaar in. Seun is veilig by die huis en die nuwe jaar puls sy ritme en dis tyd om die dans te begin. Daar is ʼn optimisme in die lug met die jaar se kalender wat soos ʼn verfdoek voor ons lê ... die maande is ons kwaste en […]

06/01/2019
Van Steenkool na Diamante

Sondagdiens 6 Januarie 2019 ʼn Nuwe Jaar — met die geleentheid om nuut te begin en wat ook al laas jaar gehakkel en geskaaf het op ʼn andermanier te doen en anders te reageer op die uitdagings van ʼn nuwe jaar sodat 2019 vir ons die beste en mooiste sal bring! Gister word ek wakker op ʼn wynplaas […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights