Tema-Argief

26/06/2019
Die Liefde van God - Week 5

Sondagdiens 30 Junie 2019 Laai hierdie week se liturgie af: 30 Junie 2019 [O, give us this day our daily BREATH] Aan die einde van die boek ‘The Shack’ (deur William Young) vra Mackenzie, die hoofkarakter, vir Jesus as hy ʼn near-death-experience het: “Don't all roads in life lead to you?” Dan antwoord Jesus, “No. […]

20/06/2019
Die Liefde van God - Week 4

Sondagdiens 23 Junie 2019 The Brain—is wider than the Sky— For—put them side by side— The one the other will contain With ease—and You—beside—The Brain is deeper than the sea— For—hold them—Blue to Blue— The one the other will absorb— As Sponges—Buckets—do—The Brain is just the weight of God— For—Heft them—Pound for Pound— And they […]

13/06/2019
Die Liefde van God - Week 3

Sondagdiens 16 Junie 2019 Vir ʼn tweede keer sit ek en kyk na die formidabele reeks van Morgan Freeman op NETFLIX getiteld, ‘GOD’ en ek hoor hom die vraag oor wie God is, opsom deur te sê, “God is so many things to so many people — the warm light of the sun; the sound of sweet […]

05/06/2019
Die Liefde van God - Week 2

Sondagdiens 9 Junie 2019 “Ou swerwer swerf nog bietjie langer nog bietjie verder miskien sal jy eendag jou pad huis toe kry Ou soeker soek nog bietjie langer nog bietjie dieper miskien sal jy eendag die antwoord kry Maar dit maak nie meer saak nie want die dice het geval en gerol en vertel ek […]

29/05/2019
Die Liefde van God

Sondagdiens 2 Junie 2019 Facebook het die gewoonte om ʼn 'MEMORY' te stuur van iets wat jy in die verlede geplaas het en so kry ek gister ʼn herinnering van 7 jaar terug (waar is die tyd heen?) — FAITH is not a drug to sedate us through a miserable life. It's a force that transports us to another realm […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights