Tema-Argief

29/07/2018
Die Skoenlapper-Effek V

29 JULIE 2018 Ons sluit Sondag ons maand se tema af oor — THE BUTTERFLY EFFECT — en gaan gesels oor ʼn klein woordjie wat ʼn enorme invloed kan hê op ons ganse lewe naamlik: ‘JOY’ — die bron van vreugde en blydskap. Ons het vreugde en blydskap as gevolg van JOY wat nie dieselfde is as HAPPINESS nie. Ons kan ongelukkig wees in sekere omstandighede of […]

22/07/2018
Die Skoenlapper-Effek IV

22 Julie 2018 LITURGIE: 22_julie_2018 Vir meer as twee weke reis ons met die tema — THE BUTTERFLY EFFECT -- en het reeds intensies en die tongverken as klein, onbewuste gedeeltes van ons menswees met ʼn enorme invloed om ons lewe te stuur in ʼn positiewe of negatiewe rigting. Vandag, 100 gelede is Nelson Rolihlahla Mandela gebore in Mvezo, in die Oos Kaap! Daar is […]

15/07/2018
Die Skoenlapper-Effek III

15 Julie 2018 LITURGIE: 15_julie_2018 Ek is nie meer bang om te verdwaal nie. Dit het my nog altyd op plekke uitgebring waar ek nooit sou gewees het as dit nie was dat ek verdwaal het nie. In elk geval is ‘verdwaal’ ʼn groter ontdekkingsreis as die same-old-same van uitgetrapte paaie, en het die verdwaal-voetpaaie baie meer […]

08/07/2018
Die Skoenlapper-Effek II

8 JULIE 2018 Ons gesels dié maand oor: THE BUTTERFLY EFFECT — wat ʼn verwysing is na die fenomeen waar ʼn klein dingetjie aanleiding kan gee tot iets GROOT ... positief óf negatief. So word daar gesê dat ʼn skoenlapper wat sy vlerke klap in China veroorsaak ʼn sandstorm in die Sahara. Ons het laas week ʼn […]

01/07/2018
Die Skoenlapper-Effek I

1 Julie 2018 LITURGIE: 1_julie_2018 Ons het elke jaar ons WINTER-HOOP projek waar ons vir ʼn maand lank vir MES ondersteun in die insameling van noodsaaklike behoeftes. Dit word elke jaar ruim ondersteun maar om een of ander rede is daar 70 sakke wat gevat is steeds uitstaande. Kan ons ASSEBLIEF ʼn beroep doen om dit eerskomende Sondag vir ons te […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights