Tema-Argief

22/05/2019
22 Mei 2016

SATERDAG bespreek ons die ‘Nuwe Testament’ in ons Geskiedenis van die Bybel werkswinkel en SONDAG eet ons almal saam na die diens by Kolping. Bespreek asseblief voor Vrydagoggend. “What are heavy? Sea-sand and sorrow. What are brief? Today and tomorrow. What are frail? Spring blossoms and youth. What are deep? The ocean and truth.” (Christina Rossetti) Ek sit gister met […]

29/05/2016
29 Mei 2016

... en so mis ek toe laas Sondag die diens, êrens tussen 8 en 9 uur laat weet ek my dierbare pa vanuit die hospitaal dat hy die diens moet lei. ʼn Klein fratsongeluk met ʼn groot eina word ʼn geleentheid vir ʼn stampvol kapel om geseën te word met ʼn boodskap van hoop wat […]

15/05/2016
15 Mei 2016

Liturgie: 15_mei_2016 Ons gesels dié maand oor FROM GRIEF TO RELIEF — ʼn sinvolle verstaan van die ‘wonde’ wat ons dra oor die mense en dinge wat ons al moes groet hetsy aan die dood of aan die lewe. Hoeveel goed is daar wat ons glo ons het al verwerk en agter ons gesit maar kan nie verstaan […]

08/05/2016
8 Mei 2016

Liturgie: 15_mei_2016 Elke einde van die maand is daar ʼn intense “luister” wat die tema sal wees vir die volgende maand. Daar word gelees, fyn geluister na lirieke, notas maak oor iets op TV of YouTube en soms, iets wat iemand sê in ʼn gesprek. So word gedagtes versamel en dan gee dit geboorte aan iets nuut […]

01/05/2016
1 Mei 2016

FREEDOM DAY -- Laat ons nooit vergeet waar ons vandaan kom nie ... wat dit gekos het om ‘vryheid’ in hierdie mooi land van ons te hê. Die vryheid van keuse is ʼn voorreg wat ons al te dikwels vanselfsprekend aanvaar. Die vryheid om te kan woon waar ons wil, om te assosieer met wie ons […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights