Tema-Argief

27/09/2015
27 September 2015

Vir die laaste maand het ons gesels oor DIE MISTERIE VAN LEWE en reeds gesels oor -- ·        Die misterie van lewe in die algemeen en my lewe spesifiek. ·        Die misterie van geboorte en dood. ·        Die misterie van God se liefde en genade. En eerskomende Sondag gaan ons ons gesprek afsluit en gesels oor ... ·        Die misterie van […]

20/09/2015
20 September 2015

Baie keer het mense (veral my professore) al gevra, “Hoekom het jy Teologie gaan studeer?” Dikwels het ek gewonder of die Here nie dalk Geologie of Astrologie gesê het en ek net verkeerd gehoor het nie. Die eerlikste antwoord was natuurlik dat dit my nuuskierigheid en weetgierigheid was wat my gedryf het om Teologie te gaan swot. Ek wou weet van […]

13/09/2015
13 September 2015

Daar is heelwat misteries wat my eindeloos fassineer soos o.a. sien blinde mense in hul drome en wat doen kabels snags in ʼn kas want jy bêre dit mooi opgerol en as jy dit weer kry, is daar ʼn knoop in? Om nie te praat van die misterie in woorde nie soos byvoorbeeld, hoekom sink […]

06/09/2015
6 September 2015

Iemand het eenmaal gesê, as die maande wat met –ber eindig eers begin, is die jaar verby! Dit is September — die Seisoen van Hoop waar die aarde geboorte gee aan nuwe lewe in elke bloeisel wat die geloof en vertroue koester om die beste en mooiste van die aarde vir ons te oes. Ons sou kon […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights