Tema-Argief

29/11/2015
29 November 2015

Waar ek grootgeword het, het ons ʼn telefoonlyn gedeel met ʼn paar mense. Elkeen het ʼn bepaalde luitoon gehad waarvoor jy moes uitluister ... byvoorbeeld, een korte en twee langes was vir die bure en drie kortes en twee langes was vir ons, behalwe natuurlik vir tante Kobie want sy het al die luie beskou […]

22/11/2015
22 November 2015

So baie het gebeur die afgelope week. Op ʼn vreemde manier het die gebeure in Beirut, Bagdad, en Parys ons diep geraak. Die mensdom se wonde, is ons wonde. Die slagoffers van geweld se vrae, is ons vrae — “Waarom word die vuur wat louter, gebruik om te verteer? Waarom word die vlam wat verlig, gebruik om te verbrand?” Refrein […]

15/11/2015
15 November 2015

Die vrae wat ons vra — hieroor gesels ons in November! Elke oomblik van die dag, ʼn duisend vrae. Sommige word in ʼn breukdeel van ʼn sekonde gemaak, “Wat sal ek aantrek? Is daar tyd vir ontbyt?” en ander so langsamerhand, “Sal ek ʼn ander pad vat werk toe ter wille van die verkeer? Sal ek alles gedoen kry […]

08/11/2015
8 November 2015

Ons tema dié maand is: LIVING THE ANSWERS en het laas week afgeskop met CHOICE, CHANGE, and CLARITY en eerskomende Sondag gaan ons die vrae verken wat intellektueel, emosioneel, en spiritueel ʼn verskil kan maak om anders te dink, anders te voel, en anders te reageer op dit wat ons lewe inkleur. Daar is volgens my net één belangrike vraag in die lewe en dit is […]

01/11/2015
1 November 2015

Op die drempel van November en die winkels het, tot my geïrriteerdheid, reeds kersversierings op en al wat nog moet volg is die geoemf-oemf ritme van kersfeesliedjies. Hierdie verregaande vergrype aan Kersfees staan my glad nie aan nie. Die vraag wat ek jaar na jaar vir myself vra, is hoe het dit gebeur dat die […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights