Tema-Argief

29/03/2015
29 Maart 2015

Terwyl ek sit en skryf, sing Neil Diamond in die agtergrond, “The Story of my Life” en die lirieke lui ʼn tere herinnering in my hart. Elke week gee geboorte aan sowat 1000-1500 woorde vir ons weeklikse epos. Soms (nét soms) vloei dit effortless maar die meeste van die tyd is dit diep delf vir inspirasie wat vra om […]

22/03/2015
22 Maart 2015

Om ʼn week siek te wees en in die bed te spandeer, was nou nie eintlik my plan vir my eerste ‘af’-naweek in ses maande nie. Gelukkig was daar ʼn stukkie hemel op Postberg met sy asemrowende natuurskoon en blou seewater wat die siel se dors les en brood vir die gedagtes is, omring deur […]

15/03/2015
15 Maart 2015

Nes mens dink jy ken iemand en weet wat maak hul ‘tiek’, dan ‘tok’ hulle. Een ding is verseker, alles om ons verander die hele tyd! Nie twee dae is dieselfde nie, jy is nie eers dieselfde persoon as gister, laas maand, ʼn jaar gelede nie. Net een nies en ʼn proes en die golf […]

08/03/2015
8 Maart 2015

Apple Inc. het die volgende leuse: “Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They're not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. About […]

01/03/2015
1 Maart 2015

Ons MovieClub het gisteraand ons eerste film saam gaan kyk. Doen jouself ʼn guns en gaan kyk BIRDMAN ... en sien hoekom dit die Oscar gewen het vir beste film, beste regisseur, draaiboek, en kinematografie ... die byna onmoontlike lang kamera-skote wat jou vat in die doolhof van ʼn  teater (die lewe). Dit is gelaai met soveel lae dat eers as die […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights