Tema-Argief

28/06/2015
28 Junie 2015

Wat ʼn wonderlike reis was dit sover die laaste maand in ons gesprekke oor ʼn BELYDENIS VAN GELOOF. Ons het reeds gesels oor — Belydenis is ʼn Verklaring; Belydenis is ʼn Getuienis; Belydenis is ʼn Oortuiging; en eerskomende Sondag sluit ons af en gaan gesels oor Belydenis is ʼn Bereidwilligheid. Vir te lank was ons opgesluit in die denkpatroon dat […]

21/06/2015
21 Junie 2015

Wanneer dit so koud en nat is en die Kaapse stormweer kletter teen my ruite, gaan my hart uit na ons mense op die Kaapse vlakte ... na elkeen wat vandag en elke aand in ʼn sinkdak huis probeer om hitte te skep met ʼn vuur en die min wat hulle het probeer beskerm teen […]

14/06/2015
14 Junie 2015

Ons gesels hierdie maand oor die betekenis en inhoud van ʼn BELYDENIS! ʼn Belydenis is ʼn openlike verklaring van geloof, ʼn verklaring van oortuiging. In Engels is daar twee woorde vir ‘geloof’ naamlik FAITH – loyalty and trust in God, sincerity of intentions, strong conviction ... en dan is daar die woord BELIEF – conviction and acceptance of the truth. Vir my is GELOOF nie […]

07/06/2015
7 Junie 2015

ʼn Nuwe maand met ʼn nuwe tema vir die maand ... ons gaan Junie gesels oor ʼn BELYDENIS (CREDO) VAN GELOOF! ʼn Belydenis (credo) is ʼn verklaring oor WAT jy glo en HOE jy dit uitleef. Dogma daarteenoor, “is a principle or set of principles laid down by an authority as incontrovertibly true. It serves as part of […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights