Tema-Argief

26/07/2015
26 Julie 2015

Woensdae doen die asbliklorrie vroeg sy rondtes. Elke Woensdag word daar ʼn stukkie van my lewe weggegooi. Meestal plastiek (tot my skaamte) want dis waarin die meeste kossoorte en sap kom; baie papier, meestal gemorspos en spoedkaartjies (LOL); kos wat way-way-way-verby hul vervaldatum is want die ander gee ek vir my huishulp of die mans […]

19/07/2015
19 Julie 2015

Vandag is ʼn spesiale dag op my kalender ... nie net vir die deurleefde dankbaarheid om in die wonder van LEWE gebore te word nie, maar die agting en waardering vir twee ouers se liefde en ondersteuning vir meer as ʼn halwe eeu later. Vir iemand wat gebore is met nostalgie, trouens ek was 10 […]

12/07/2015
12 Julie 2015

Goeiemore — haal diep asem voor jy vandag se epos begin lees ... miskien is dit met die eerste lees so bietjie oorweldigend; miskien ʼn sin of twee te lank; dalk ietwat meer filosofies as prakties verteerbaar. Tóg is dit belangrik om dit te assimileer want die inhoud en betekenis kan moontlik jou hele lewe […]

05/07/2015
5 Julie 2015

Met die oog op ons Spiritualiteit Konferensie gaan ons in Julie gesels oor die tema — YOU CREATE YOUR OWN REALITY — wat is die rol van ons Spiritualiteit in die skep van ons realiteit en hoe gee dit tasbare inhoud en betekenis in ons verwesenliking? ‘A Course in Miracles’ leer ʼn belangrike beginsel deur te sê, ons […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights