Tema-Argief

22/02/2015
22 Februarie 2015

Dit is altyd lekker om nuwe musiek te vind en die laaste maand is ʼn skatkis van nuwe name ontdek. Soos ek gister in die motor ry en na musiek en lirieke luister, besef ek opnuut — every song is prayer, and every prayer is a song! Daar is sewe note in een oktaaf [agt as jy […]

15/02/2015
15 Februarie 2015

Die laaste paar Sondae is die kapel elke Sondag propvol wat natuurlik my hart baie bly maak ... maar dit is ook ʼn indikasie dat die VRAE EN ANTWOORDE OOR GOD wat ons dié maand behandel, ook vrae is vir baie mense wat graag die skuif wil maak van vertwyfeling na verstaan. Ons soek na sinvolle antwoorde sodat ons tot […]

08/02/2015
8 Februarie 2015

Ons gesels Februarie oor: VRAE EN ANTWOORDE OOR GOD — daar is baie vrae wat ons as (moderne) mens het oor die bestaan en betekenis van God. Neale Donald Walsch gee ʼn pragtige beskrywing van God wat sterk met my hart resoneer — “God is an Essential Essence that permeates everything, the Prime Source of unlimited intelligence and […]

01/02/2015
1 Februarie 2015

So met die nuwe maand gaan ons Februarie toewy aan Q&A -- die maand se tema is: VRAE EN ANTWOORDE OOR GOD — soos Friedrich Nietzsche gesê het, “He who has a WHY to live for can bear almost any HOW.” Dit gaan nie soseer oor die regte antwoorde nie maar om vir eens die moed te hê om eerlike vrae te vra want ons is […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights