Tema-Argief

26/04/2015
26 April 2015

To say that we are living in changing times is to make the understatement of the day! Nêrens is dit meer sigbaar as in die Informasie Era waarin ons leef nie, trouens as die lugvaartkunde teen dieselfde spoed moes verander as Informasie Tegnologie sou ons Londen toe vlieg in 30 sekondes en die vlug sou 5c gekos het. […]

19/04/2015
19 April 2015

“Geloof, hoop, en liefde ...” — Ons tema vir April gaan oor die BRUG tussen geloof en liefde, naamlik ... HOOP! Laas Sondag was daar so eerlike deel van hoop in ons Sirkel. Mense wat vrymoedig hul hoop, maar ook vertwyfeling deel en in die deel daarvan, self hoop skep. Daar is beslis ʼn behoefte om te gesels oor tasbare hoop wat prakties en […]

12/04/2015
12 April 2015

Paasnaweek is verby en die deur is geopen na ʼn nuwe betekenis van Pase. Vir my persoonlik is die blywende boodskap van hierdie jaar se Paasfees: Easter spells out beauty, the rare beauty of NEW LIFE! This New Life gives my life meaning and direction, and the opportunity to start over no matter what my circumstances. Ons […]

05/04/2015
5 April 2015

Eerskomende naweek is Paasfees. Meer invloedryk, met ʼn dieper betekenis, gevul met ʼn ontsag, aanbidding, eerbied, en gelaai met ʼn diepliggende verandering wat in my beskeie mening veel groter is as Kersfees. Tog is dit vir die meeste mense net nog ʼn langnaweek ... Christene ken die verhaal reeds van kleinsaf maar die invloed het […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights