Tema-Argief

21/04/2021
Jesus — Opstanding en Lewe IV

21 April 2021 “Your true character is most accurately measured by how you treat those who can do ‘nothing’ for you.” ―  Mother Teresa — Ek het grootgeword in ʼn milieu waar die Christus-boodskap so deel van my bestaan was soos ons spys en drank, ʼn swart fiets en boomhuis in ʼn maroelaboom. Elke oggend […]

14/04/2021
Jesus — Opstanding en Lewe III

14 April 2021 “What death says is: Meet yourself!” ― Martin Versfeld — Daar word gesê dat sedert die eerste homo sapiens (mense soos ons) sowat 70 000 jaar gelede geleef het, is daar reeds 110 biljoen mense op dié planeet gebore. Vandag is daar bykans 8 biljoen mense op Aarde, waarvan 2 biljoen hulself as Christene […]

11/04/2021
Jesus — Opstanding en Lewe II

7 April 2021 “We live and die; Christ died and lived!” ― John Stott — Die ‘opstanding’ van Jesus (i.e. anastasis and awakening of Jesus) is vir elke Christen die hoeksteen van ʼn God- en wêreldbeskouing wat ʼn hele nuwe perspektief bied op wat LEWE beteken. Die simboliese taal van die kruisiging is die dood van […]

31/03/2021
Jesus — Opstanding en Lewe

31 Maart 2021 “Very simply, the resurrection is the overcoming of death. It is a reawakening; a rebirth; a change of mind about the meaning of the world.” ― A Course in Miracles — Laat my begin om dankie te sê vir almal wat die laaste maand ons Sondae Sirkel bygewoon het. Dit is hartverblydend […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights