Tema-Argief

24/09/2017
24 September 2017

Soms blaai ek terug in my dagboek en voel geen konneksie met al die kleure ink wat bladsy vir bladsy verskeie gevoelens, gedagtes, gebeure beskryf nie ... asof dit nie ek was wat dit geskryf het nie. Dieselfde word ervaar as ek terugblaai deur al die Woensdae eposse — dis asof my geheue nie onthou […]

17/09/2017
17 September 2017

🌺 Ons wil weer ʼn Nuusblad uitgee in die Lente. Stuur asseblief — ʼn gedagte, ʼn ervaring, ʼn boodskap, iets mooi wat jy gelees het of wat ook al aan Marguerite vóór 15 September by marguerite.moody@gmail.com 😉 Ons gesprekke gaan voort oor die vrae wat daar is by julle is. Eerskomende Sondag gaan ons ʼn paar vrae beantwoord wat ontvang is […]

10/09/2017
10 September 2017

🌺 Ons wil weer ʼn Nuusblad uitgee in die Lente. Stuur asseblief — ʼn gedagte, ʼn ervaring, ʼn boodskap, iets mooi wat jy gelees het of wat ook al aan Marguerite vóór 15 September by marguerite.moody@gmail.com 😉 Ek moet sê, ek is oorweldig deur die reaksie van mense op my uitnodiging om jou ‘vrae’ na my te stuur. Dankie vir elkeen […]

03/09/2017
3 September 2017

🌺 Soos gebruiklik op elke eerste Sondag van September bring ons blomme en ons het ook toestemming gekry om ʼn boom te plant langs die Kapel en gaan dit na die diens doen. Hoop om almal daar te sien! 😉 ʼn Nuwe maand. ʼn Nuwe seisoen. Vier maande voor die einde van die jaar ... waar is die tyd heen, en sal dit […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights