Tema-Argief

26/11/2017
26 November 2017

​In ons laaste gesprek oor die maand se tema — THE SPIRITUALITY OF IMPERFECTION — gaan ons eerskomende Sondag afsluit en gesels oor ‘VRYE WIL’ ... is ons regtig vry om te maak wat ons wil? Die Teologie het homself nog altyd in ʼn hoek geverf as dit aan die eenkant sê dat God het in sy almag alles vooraf […]

19/11/2017
19 November 2017

The reason God loves sinners more than saints, is because sinners are never boring! — sê die graffiti teen ʼn muur terwyl ek met ʼn roltrap afsak, jare gelede, in Londen se ondergrond. Sedert ek die boek van Ernest Kurtz, ‘The Spirituality of Imperfection’ begin lees het, wonder ek oor die twee pole van perfeksie en imperfeksie want […]

12/11/2017
12 November 2017

My buurman het 18 jaar gelede ʼn suurlemoenboom geplant op die grens tussen my en hom. Vandag staan daardie boom die enigste venster met ʼn uitsig oor Leeukop toe ... en die stomme Rooinek verseg om dit te snoei. Ek sit vroegoggend op die bank voor die einste venster en kyk deur die skuifdeur na […]

05/11/2017
5 November 2017

​In die boek, ‘The Spirituality of Imperfection: Storytelling and the Search for Meaning’ verduidelik Ernest Kurtz die volgende: Tussen God en ons is ʼn koord. Elke keer wat ek die koord breek deur een of ander aksie of reaksie maak God ʼn knoop in die koord en soos ons weet, maak ʼn strikkie in ʼn tou die […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights