Tema-Argief

31/05/2015
31 Mei 2015

Ons gesels hierdie maand oor WYSHEID — en het reeds gekyk na VERTROUE, INTEGRITEIT, KOMMUNIKASIE, ERVARING, en eerskomende Sondag gaan ons afsluit met SPIRITUALITEIT. Daar is by my géén twyfel dat die verband tussen spiritualiteit en wysheid is van onskatbare waarde, om die waarheid te sê, weet ek nie of enige vorm van wysheid moontlik is sonder Spirituele Intelligensie (SQ) nie. Dadi Janki […]

24/05/2015
24 Mei 2015

Ons gesels hierdie maand oor WYSHEID — en het reeds gekyk na VERTROUE, INTEGRITEIT, KOMMUNIKASIE. Eerskomende Sondag gaan ons stilstaan by ONDERVINDING (experience). Ons het gesien dat wysheid gebore word uit kennis, verstaan, ervaring, en toepassing ... om ʼn bepaalde kennis oor iets te hê, beteken nie dat ons dit verstaan nie. Om iets te verstaan beteken nie dat ons die ervaring daarvan het nie en om […]

17/05/2015
17 Mei 2015

Ons leef in ʼn era van information overload ... waar die mens probeer sin maak van homself en die wêreld waarin ons leef ten midde van al die noise levels. Daar word gesê dat binne die volgende 25 jaar sal rekenaars teen dieselfde spoed as ʼn mens se brein kan werk, ons sal organe uit ons eie DNA kan groei […]

10/05/2015
10 Mei 2015

Soos al dikwels gesê, is daar net één belangrike vraag in die lewe — WIE IS EK? In die antwoord op hierdie vraag lê die bedding van ons integriteit want integriteit vra of ons getrou is aan onself en integriteit beskerm hierdie (heilige) bedding. In die (h)erken en ken(nis) van hierdie bedding lê die vrugbare […]

03/05/2015
3 Mei 2015

Tussen al die vakansiedae weet ek nie meer of dit Woensdag, Dingaansdag, My Fair Lady, of Guy Fox is nie. Die weke, dae, ure gaan so vinnig verby dat ʼn mens wil uitroep, “Is dit Mei of My maand?” Ons is so uit voeling met onsself dat die verandering in seisoene meestal gepaardgaan met spanning en twyfel. […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights