Tema-Argief

30/08/2015
30 Augustus 2015

Ons het grootgeword met Gesang 6 — “Heilig, heilig, heilig, Heer, God almagtig, groot is U troon, U is steeds met lof omring!” — om een of ander rede was die woorde net nooit sigbaar op die gemeente se gesigte nie ... met so teem stem stram almal deur die hoë note en as ons klaar is, […]

23/08/2015
23 Augustus 2015

Dit is moeilik om te glo dat ons 4 maande weg is van Kersfees ... mens wil vir jouself vra, “Hoe het dit gebeur, waar is die jaar heen?” Ons het ʼn goeie begrip oor die relatiwiteit van tyd maar goeie genugtig, kan dit net so klein bietjie stadiger as ons sing “hamba kahle” want met ʼn knipoog, een […]

16/08/2015
16 Augustus 2015

Ons is steeds besig met ons tema oor — ‘ONS SKEP ONS EIE REALITEIT’ — twee Sondae gelede sou ons verder gesels het oor die invloed van ons emosies op dit wat ons ervaar as realiteit maar ʼn pes van ʼn virus het ʼn ander ‘realiteit’ geskep ... eerskomende Sondag gaan ons egter die gesprek voortsit. Die […]

09/08/2015
9 Augustus 2015

Goeiemore -- Die vorige keer wat ek ʼn Sondagdiens gemis het omrede ek ‘siek’ is, was 19 September 2010 – twee dae na ʼn hartaanval en ʼn omlyningsoperasie die Saterdag. Dis net nie in my aard om in die bed te bly en verantwoordelikhede te mis omrede mens siek voel nie ... miskien het dit […]

02/08/2015
2 Augustus 2015

Soos ek sit en skryf, sak die sagte reën uit oor die stad as nog ʼn kouefront oor die Kaap skuif ... ons trek ʼn mus oor ons ore en knoop ʼn serp om die nek. Miskien is dit ʼn vreemde anomalie vir die meeste mense maar dié Beer hou van winter, altemit dalk getoor […]

SONDAGBYEENKOMSTE

Broodjie vir die Week
Om ons weeklikse 
"Broodjie vir die Week" 
per e-pos te ontvang, 
druk hier.

KONTAK ONS

Terblanche Jordaan
(Spirituele Leier)
+27 83 460 4545terblanche@neospektrum.co.za
Annelize van der Linde
(Voorsitter)
+27 82 377 3318annie@finservice.co.za
Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com

DONASIES

NEO-SPEKTRUM is afhanklik van donasies om te funksioneer en om ons gemeenskapsprojekte te ondersteun. 

Bankbetaling

ABSA: Neo-Spektrum
Takkode: 632005
Rekening: 4083481065

Maandelikse debietorder

Edward Smuts
(Projekkoördineerder)
+27 82 788 1824ed56chris@gmail.com
©2025
Neo-Spektrum envelope-o
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Verified by MonsterInsights